על הספריה
הסדרי נגישות
כתבו אלינו
הספרייה הוירטואלית מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית הספרייה הוירטואלית עמוד הבית > פריטים דומים של  הבנה והבעה : יסודות מארגנים - זיהוי

עמוד הבית (26)
מדעי החברה (4)
מדעי הרוח (1)
מדינת ישראל (36)
יהדות ועם ישראל (23)
מדעים (33)
מדעי כדור-הארץ והיקום (30)
טכנולוגיה ומוצרים (61)
מתמטיקה וסטטיסטיקה (48)
אמנויות (29)
אחר (6)
ישראל (חדש) (3)
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 ... הדפים הבאים ... 16 דפים
נמצאו: 126 פריטים בנושא זה.
תמונה
[0]
שמע
[0]
וידיאו
[0]
 
הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
הבנה והבעה : כתיבת טיעון
 

מילות המפתח: הבעה בכתב, כתיבה
דף מידע זה מציג דגם לכתיבת טיעון. הטיעון משמש להצגת עמדה או דעה ולביסוסה. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
הבנה והבעה : טקסט ביקורת
 

מילות המפתח: הבעה בכתב, כתיבה
דף מידע זה עוסק בטקסט הביקורת, שהוא סוג של טקסט עיוני. בכתיבה ביקורתית יש הערכה ושיפוט. המוען מוסר את דעתו החיובית או השלילית על הנושא. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
הבנה והבעה : טקסט שכנוע
 

מילות המפתח: הבעה בכתב, כתיבה
טקסט השכנוע שהוא סוג של טקסט עיוני שמטרתו לשכנע. הכותב מביע בו את דעתו, רגשותיו, עמדתו (באופן גלוי או סמוי), והוא מנסה לשכנע את הקורא לקבל עמדה זו ואולי לפעול בהתאם. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
הבנה והבעה : כתיבת סיכום
 

מילות המפתח: הבעה בכתב, כתיבה, סיכום (בכתב)
איך כותבים סיכום? איך מסכמים מאמר עיוני? וכיצד בודקים את הסיכום ומשפרים אותו? /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
הבנה והבעה : יסודות מארגנים - כתיבה
 

מילות המפתח: הבעה בכתב, כתיבה
דף מידע זה עוסק בכתיבה לפי יסודות מארגנים שונים, ותת סוגים של יסודות מארגנים כמו: בעד ונגד, בעיה ופתרון, היבטים. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
הבנה והבעה : אמצעים רטוריים
 

מילות המפתח: הבעה בכתב, שפה עברית, רטוריקה
דף מידע זה סוקר את האמצעים הרטוריים, שהכותב משתמש בהם כדי למשוך את תשומת ליבו של הקורא וכדי לשכנעו. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
הבנה והבעה : לכידות וקישוריות
 

מילות המפתח: הבנת הנקרא, הבעה בכתב
דף מידע זה עוסק במושגים לכידות וקישוריות בטקסט, ובאמצעים הלשוניים היוצרים את הלכידות ואת הקישוריות.  /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
הבנה והבעה : טקסט הפעלה
 

מילות המפתח: הבעה בכתב, כתיבה טכנית
דף מידע זה עוסק בטקסטים של הפעלה המכונים גם טקסטים של הוראות. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון שפה: עברית 

 
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 ... הדפים הבאים ... 16 דפים
נמצאו: 126 פריטים בנושא זה.
Thumbnails by: pagepeeker.com