על הספריה
הסדרי נגישות
כתבו אלינו
הספרייה הוירטואלית מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית הספרייה הוירטואלית עמוד הבית > פריטים של מילת המפתח  כתיבה

עמוד הבית (26)
מדעי החברה (4)
מדעי הרוח (1)
מדינת ישראל (36)
יהדות ועם ישראל (23)
מדעים (33)
מדעי כדור-הארץ והיקום (30)
טכנולוגיה ומוצרים (61)
מתמטיקה וסטטיסטיקה (48)
אמנויות (29)
אחר (6)
ישראל (חדש) (3)
1 - 2 דפים
נמצאו: 10 פריטים בכל המאגר.
תמונה
[0]
שמע
[0]
וידיאו
[0]
 
הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
דִּילֶמָה
 

מילות המפתח: כתיבה
דיון כתוב. טקסט המציג עניין שנוי במחלוקת ובוחן צדדים לכאן או לכאן – בעד ונגד, יתרונות וחסרונות, חיוב ושלילה. בדילמה בוחנים עניין מסוים מנקודות ראות שונות ואף מנוגדות. /למידע מלא...


קהל יעד: כולם תאריך: 2010, תשע"א שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
כתב וכתיבה בתקופת המקרא
כתב וכתיבה בתקופת המקרא
 

מילות המפתח: כתיבה, כתובות עבריות, כתב עברי
דף מידע על התפתחות הכתב, על טכניקות הכתיבה ועל השימוש בכתיבה בתקופת המקרא, כפי שעולה מהכתובים ומהעדות הארכיאולוגית. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 2005 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
הבנה והבעה : כתיבת טיעון
 

מילות המפתח: הבעה בכתב, כתיבה
דף מידע זה מציג דגם לכתיבת טיעון. הטיעון משמש להצגת עמדה או דעה ולביסוסה. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
הבנה והבעה : יסודות מארגנים - כתיבה
 

מילות המפתח: הבעה בכתב, כתיבה
דף מידע זה עוסק בכתיבה לפי יסודות מארגנים שונים, ותת סוגים של יסודות מארגנים כמו: בעד ונגד, בעיה ופתרון, היבטים. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
הבנה והבעה : יסודות מארגנים - זיהוי
 

מילות המפתח: הבעה בכתב, כתיבה
דך מידע זה עוסק בסוגים העיקריים של היסודות המארגנים את הטקסט: כלל ופרט, סיבה ותוצאה, השוואה וניגוד, התפתחות. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
הבנה והבעה : טקסט שכנוע
 

מילות המפתח: הבעה בכתב, כתיבה
טקסט השכנוע שהוא סוג של טקסט עיוני שמטרתו לשכנע. הכותב מביע בו את דעתו, רגשותיו, עמדתו (באופן גלוי או סמוי), והוא מנסה לשכנע את הקורא לקבל עמדה זו ואולי לפעול בהתאם. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
הבנה והבעה : טקסט ביקורת
 

מילות המפתח: הבעה בכתב, כתיבה
דף מידע זה עוסק בטקסט הביקורת, שהוא סוג של טקסט עיוני. בכתיבה ביקורתית יש הערכה ושיפוט. המוען מוסר את דעתו החיובית או השלילית על הנושא. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
הבנה והבעה : כתיבת סיכום
 

מילות המפתח: הבעה בכתב, כתיבה, סיכום (בכתב)
איך כותבים סיכום? איך מסכמים מאמר עיוני? וכיצד בודקים את הסיכום ומשפרים אותו? /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון שפה: עברית 

 
1 - 2 דפים
נמצאו: 10 פריטים בכל המאגר.
Thumbnails by: pagepeeker.com