על הספריה
הסדרי נגישות
כתבו אלינו
הספרייה הוירטואלית מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית הספרייה הוירטואלית עמוד הבית > פריטים דומים של  בית, בתים

עמוד הבית (26)
מדעי החברה (4)
מדעי הרוח (1)
מדינת ישראל (36)
יהדות ועם ישראל (23)
מדעים (33)
מדעי כדור-הארץ והיקום (30)
טכנולוגיה ומוצרים (61)
מתמטיקה וסטטיסטיקה (48)
אמנויות (29)
אחר (6)
ישראל (חדש) (3)
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 ... הדפים הבאים ... 11 דפים
נמצאו: 82 פריטים בנושא זה.
שמע
[0]
וידיאו
[0]
 
הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
סימבוליזם
 

מילות המפתח: שירה, סגנון, סימבוליזם (אמנות), סימבוליסטים
סימבוליזם הוא זרם בשירה המודרנית.  פריחתו החלה במחצית השנייה של המאה ה- 19 בצרפת.
השם: סימבוליזם נגזר מהמילה היוונית "סימבולון" שפירושה - סמל.
הסימבוליסטים רצו לערער את מערך הערכים החברתי ואת המוסר החברתי. הם ביקשו ליצור מערכת ספרותית חדשה ובה תשמש הלשון, באופן מכוון, כמתווכת בין הדובר לעולם.  /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 2003 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית ישראל. משרד החינוך. האגף לתכנון ופיתוח תוכניות לימודים
סגנון
 

מילות המפתח: שירה, סגנון
הסגנון נוגע לכלל המרכיבים הקשורים לעיצוב הלשוני של שיר: אוצר המלים, הטון, התחביר, סוג הדימויים וכדומה. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 1999 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית ישראל. משרד החינוך. האגף לתכנון ופיתוח תוכניות לימודים
איך לקרוא שיר?
 

מילות המפתח: שירה
מה השיר אומר לי? מה אני אומר/ת לשיר? לפניכם כמה עצות איך כדאי לקרוא שיר. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 1999 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית ישראל. משרד החינוך. האגף לתכנון ופיתוח תוכניות לימודים
קונוונציה
 

מילות המפתח: סגנון
קונוונציה - convention ספרותית או פואטית היא מוסכמה שקובעת כללי כתיבה ותוכני כתיבה מחייבים ומוגדרים. לכל תקופה ולכל סוג ספרותי קונווציות משלהם. מבחינה זאת אפשר אולי להשוות בין קונוונציה לבין אופנה: הן מכתיבות סגנון וכללים, אך למרבה המזל הן גם משתנות מזמן לזמן. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 1999 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית ישראל. משרד החינוך. האגף לתכנון ופיתוח תוכניות לימודים
אזכור - אינטרטקסטואליות
 

מילות המפתח: סגנון, אלוזיה
טקסטים, כמו אנשים, 'משוחחים' זה עם זה, מצטטים ומאזכרים זה את זה, ובמלים אחרות: מקיימים ביניהם דיאלוגים סמויים או גלויים. לדיאלוגים מסוג זה יש שמות שונים: אזכור, הרמז, אלוזיה, קונוטציה או - כפי שמקובל לומר היום - אינטרטקסטואליות.  /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 1999 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית ישראל. משרד החינוך. האגף לתכנון ופיתוח תוכניות לימודים
חזרה - repetition
 

מילות המפתח: שירה
החזרה היא ממאפייני השירה המובהקים והנפוצים ביותר. היא מעניקה צורה וסדר, ויוצרת מקצב מוסיקלי. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 1999 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית ישראל. משרד החינוך. האגף לתכנון ופיתוח תוכניות לימודים
חריזה
 

מילות המפתח: שירה, משקל וחרוז
חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 1999 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
בלדה
 

מילות המפתח: שירה, ז'אנר ספרותי, בלדות
הבלדה היא שיר סיפורי בעל אופי עממי. במקור הבלדה היא שיר עם אשר כותביו אינם ידועים, יתכן שהבלדה העממית לוותה במחול. בבלדה יסודות דרמטיים והיא מבוססת בדרך כלל על אירועים היסטוריים.  /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 2003 שפה: עברית 

 
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 ... הדפים הבאים ... 11 דפים
נמצאו: 82 פריטים בנושא זה.
Thumbnails by: pagepeeker.com