על הספריה
הסדרי נגישות
כתבו אלינו
הספרייה הוירטואלית מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית הספרייה הוירטואלית עמוד הבית > פריטים דומים של  תאים של אמפתיה

עמוד הבית (26)
מדעי החברה (4)
מדעי הרוח (1)
מדינת ישראל (36)
יהדות ועם ישראל (23)
מדעים (33)
מדעי כדור-הארץ והיקום (30)
טכנולוגיה ומוצרים (61)
מתמטיקה וסטטיסטיקה (48)
אמנויות (29)
אחר (6)
ישראל (חדש) (3)
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 דפים
נמצאו: 52 פריטים בנושא זה.
שמע
[0]
וידיאו
[0]
 
הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי
זיכרון ולמידה
זיכרון ולמידה
 

מילות המפתח: מוח, זיכרון, תאי עצב
זיכרון נוצר כאשר מספר תאי עצב מתקשרים ביניהם ודחף עצבי עובר ביניהם שוב ושוב. למידה מורכבת משלושה שלבים – קליטת מידע דרך החושים, אכסון מידע במוח ושליפתו בשעת הצורך. /למידע מלא...


קהל יעד: יסודי, חטיבה תאריך: 1998 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
גליליאו : כתב עת למדע ומחשבה
מתאים עד חשיבה : יסודות וסודות בהתפתחות המוח
 

מילות המפתח: מוח, התפתחות הילד, תאי עצב
המוח הוא האיבר המורכב ביותר והחשוב לנו ביותר. מתי וכיצד הוא מתחיל לפעול? מה משפיע על התפתחותו? עד כמה יכולים ההורים והחברה להשפיע עליו?  /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה תאריך: יולי - אוגוסט, 1999 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
המוח
המוח
 

מילות המפתח: מוח, ראייה, שמיעה, ריח, מערכת העצבים, טעם, מישוש, עמוד השדרה
היכרות עם מבנה המוח, עם החושים השונים, ועם האופן שבו מתפקד הזיכרון האנושי, דפי הסבר על מושגים, גישה למקורות מידע נוספים ועוד.

עץ נושאים: גוף האדם > המוח ומערכת העצבים


קהל יעד: חטיבה, תיכון שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי
מערכת העצבים העצמאית (אוטונומית)
 

מילות המפתח: מערכת העצבים, מערכת העצבים האוטונומית, מערכת העצבים הסימפתטית, מערכת העצבים הפרה-סימפתטית
מערכת העצבים העצמאית מפקחת על פעולות האיברים הפנימיים. היא איננה רצונית ואיננה מודעת. היא מורכבת ממערכת סימפתטית וממערכת פרה-סימפתטית. /למידע מלא...


קהל יעד: יסודי, חטיבה תאריך: 1998 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי
עיבוד המידע במוח
 

מילות המפתח: מוח, עיבוד מידע
אנו קולטים ללא הרף מיליוני גירויים, באמצעות החושים שלנו. כל הגירויים האלה מתורגמים לדחפים עצביים, והם מגיעים לאזורים מיוחדים בקליפת המוח, שם הם מפוענחים ומקבלים משמעות. המוח מייצר תגובות בהתאם למשמעות. /למידע מלא...


קהל יעד: יסודי, חטיבה תאריך: 1998 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי
מערכת העצבים
מערכת העצבים
 

מילות המפתח: מערכת העצבים, מערכת העצבים האוטונומית, נויירונים, מערכת העצבים המרכזית, מערכת העצבים ההיקפית
מערכת העצבים היא מערכת התקשורת של הגוף. תפקידה לקלוט מידע, לעבד אותו ולהגיב בהתאם. מערכת העצבים מורכבת ממערכת העצבים המרכזית, ההיקפית והעצמאית (אוטונומית). /למידע מלא...


קהל יעד: יסודי, חטיבה תאריך: 1998 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
גליליאו : כתב עת למדע ומחשבה
מוחו, מוחה
 

מילות המפתח: התנהגות בני אדם, מוח, הבדלים בין המינים, הורמוני מין
כיצד משפיעים הורמוני המין על היווצרות המוח והתפתחותו? האם מתבטאת השפעה זו בכישורים שכליים-תפישתיים שונים בנשים ובגברים? ומה השפעתם על התנהגות ואופי? /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה תאריך: נובמבר, 1998 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי
פול ברוקה
 

מילות המפתח: מוח, ברוקה, פול, ליקויי דיבור
פול ברוקה גילה שהמוח איננו איבר מסתורי או מכושף אלא איבר שאפשר להבין את פעילותו. הוא מצא את האזור המיוחד האחראי לדיבור. /למידע מלא...


קהל יעד: יסודי, חטיבה, תיכון שפה: עברית 

 
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 דפים
נמצאו: 52 פריטים בנושא זה.
Thumbnails by: pagepeeker.com