על הספריה
הסדרי נגישות
כתבו אלינו
הספרייה הוירטואלית מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית הספרייה הוירטואלית עמוד הבית > פריטים דומים של  ריאיון

עמוד הבית (26)
מדעי החברה (4)
מדעי הרוח (1)
מדינת ישראל (36)
יהדות ועם ישראל (23)
מדעים (33)
מדעי כדור-הארץ והיקום (30)
טכנולוגיה ומוצרים (61)
מתמטיקה וסטטיסטיקה (48)
אמנויות (29)
אחר (6)
ישראל (חדש) (3)
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 ... הדפים הבאים ... 19 דפים
נמצאו: 148 פריטים בנושא זה.
תמונה
[0]
שמע
[0]
וידיאו
[0]
 
הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
ראיון
 

מילות המפתח: הבעה בכתב, דיבור, הבנה
שייך ל: הבעה והבנה. שיחה בצורת שאלות ותשובות. בראיון שואלים שאלות את המרואיינים (אנשי ציבור, ידוענים), כדי ללמוד עליהם או לשמוע את דעתם בנושא מסוים. הראיון נפוץ מאוד בכלי התקשורת. /למידע מלא...


קהל יעד: כולם תאריך: 2010, תשע"א שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תַּקִינוּת
 

מילות המפתח: תחביר עברי, הבעה בכתב, סמנטיקה עברית, מילונאות עברית, דיבור, מורפולוגיה עברית, הבנה
שייך ל: הבעה והבנה, הבעה בעל-פה, אוצר מילים ומילון, תחביר ,מערכת הצורות. תכונה של לשון תקינה ונכונה. חלק הלשון העוסק בתיקון שגיאות, כגון שגיאות הגייה או שגיאות כתיב. /למידע מלא...


קהל יעד: כולם תאריך: 2010, תשע"א שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
קריאה מרפרפת
 

מילות המפתח: הבעה בכתב, הבנה
שייך ל: הבעה והבנה. דרך קריאה (אסטרטגיית קריאה), שקוראים בה ברפרוף את הטקסט כדי להתרשם ממנו התרשמות ראשונית. בקריאה מרפרפת קוראים את הכותרת, פתיחה, סיום, מתבוננים בתצלומים או איורים, ומקבלים מהם רמזים על תוכן הטקסט. /למידע מלא...


קהל יעד: כולם תאריך: 2010, תשע"א שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
קשר לוגי
 

מילות המפתח: תחביר עברי, הבעה בכתב, הבנה
שייך ל: הבעה והבנה, תחביר. יחס בין חלקי הטקסט השונים (בין משפטים ובין פסקות), המבוסס על ההיגיון. בטקסט עיוני (טקסט מידע, טקסט שכנוע) הקשרים בין חלקי הטקסט הם לוגיים. קיימים סוגים שונים של קשרים לוגיים: הוספה, פירוט, יחסי ניגוד, סיבה ותוצאה, השוואה, תנאי וכדומה. לעתים קרובות, מילות הקישור מציינות את הקשר הלוגי.  /למידע מלא...


קהל יעד: כולם תאריך: 2010, תשע"א שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
השוואה
 

מילות המפתח: הבעה בכתב, הבנה
שייך ל: הבעה והבנה מבנה לוגי של טקסט, שבו משווים בין דבר אחד לדבר אחר לפי קריטריונים. בהשוואה מתייחסים לדומה בין הדברים וגם לשונה. בהשוואה משתמשים במילות קישור לציון דמיון (כמו, כשם ש...) או ניגוד (אבל, לעומת). /למידע מלא...


קהל יעד: כולם תאריך: 2010, תשע"א שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
זָ'אנֵר
 

מילות המפתח: הבעה בכתב, הבנה
שייך ל: הבעה והבנה סוּגָה, סוג טקסט. נהוג לחלק את הטקסטים השונים למספר סוגים (ז'אנרים) עיקריים, כגון: טקסט מידע, טקסט מפעיל, טקסט הפעלה, טקסט סיפורי, טקסט שירי. לכל סוגה יש מטרות ומאפיינים משותפים. כל סוגה כוללת קבוצה של טקסטים, שיש להם מטרה דומה ומאפיינים דומים מבחינת המבנה ומבחינת הלשון.  /למידע מלא...


קהל יעד: כולם תאריך: 2010, תשע"א שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
חזרה
 

מילות המפתח: הבעה בכתב, הבנה
שייך ל: הבעה והבנה חזרה על מבנים ועל מילים היא אמצעי רטורי. ניתן למצוא אותה בטקסטים רבים של מאמר שכנוע, של פרסומת או של שירה. לעתים יש צירופים חוזרים, חזרה על תבנית תחבירית שלמה, ואפילו חזרה על משפטים. /למידע מלא...


קהל יעד: כולם תאריך: 2010, תשע"א שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
עֶמְדָּה
 

מילות המפתח: הבעה בכתב, הבנה
שייך ל: הבעה והבנה. דֵּעָה ביחס לעניין מסוים. במבנה הטיעון העמדה של הכותבים מובעת בחלק של הטענה. /למידע מלא...


קהל יעד: כולם תאריך: 2010, תשע"א שפה: עברית 

 
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 ... הדפים הבאים ... 19 דפים
נמצאו: 148 פריטים בנושא זה.
Thumbnails by: pagepeeker.com