על הספריה
הסדרי נגישות
כתבו אלינו
הספרייה הוירטואלית מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית הספרייה הוירטואלית עמוד הבית > פריטים דומים של  מותג

עמוד הבית (26)
מדעי החברה (4)
מדעי הרוח (1)
מדינת ישראל (36)
יהדות ועם ישראל (23)
מדעים (33)
מדעי כדור-הארץ והיקום (30)
טכנולוגיה ומוצרים (61)
מתמטיקה וסטטיסטיקה (48)
אמנויות (29)
אחר (6)
ישראל (חדש) (3)
נמצאו: 3 ערכים לקסיקונים בנושא זה.
שמע
[0]
וידיאו
[0]
אתרים
[0]
 
הגדרת חשיבות הפריט
ישראל. משרד החינוך
תוכן שיווקי ( المضمون التسويقي )
 

מילות המפתח: שיווק
שיתוף פעולה בין גופים מפרסמים לבין יוצרים בערוצי התקשורת המסחרית בטלוויזיה, בקולנוע, באתרים באינטרנט, בטלפון הסלולרי או במשחקי מחשב לצורך הרחבת מגוון אפשרויות הפרסום באמצעות מסרים סמויים והשפעה על התת-מודע של הצרכנים.  /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון שפה: ערבית עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
ישראל. משרד החינוך
מותג (علامة تجارية مسجلة) (Brand)
 

מילות המפתח: מותגים
מושג המורכב מהצירוף: מוצר + תג. המותג הוא מוצר או שירות בעל סימני זיהוי מוגדרים (שם, סמל, אריזה, צליל, סמליל וכדומה) המזוהים איתו זיהוי בלעדי. המשווק רוצה לייחס למותג שלו ערכים חיוביים כמו איכות, יוקרה, הנאה או תמורה טובה למחיר.  /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון שפה: ערבית עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
ישראל. משרד החינוך
סמליל (לוגו) الشارة (اللوغو)
 

מילות המפתח: שיווק, סמליל
מרכיב גרפי כגון איור או משפט קצר שמטרתו לסמל ולייצג ארגון או מוצר בתודעת הציבור. הלוגו מופיע על נייר מכתבים של ארגון, על המוצרים שלו, על המבנים שבהם הוא שוכן, על כלי הרכב, על מדי העובדים, ובמקומות נוספים שאפשר לזהות בהם את הארגון או את המוצר.  /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון שפה: ערבית עברית 

 
נמצאו: 3 ערכים לקסיקונים בנושא זה.