על הספריה
הסדרי נגישות
כתבו אלינו
הספרייה הוירטואלית מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית הספרייה הוירטואלית עמוד הבית > פריטים דומים של  מודעה : סיגריות תוצרת הארץ

עמוד הבית (26)
מדעי החברה (4)
מדעי הרוח (1)
מדינת ישראל (36)
יהדות ועם ישראל (23)
מדעים (33)
מדעי כדור-הארץ והיקום (30)
טכנולוגיה ומוצרים (61)
מתמטיקה וסטטיסטיקה (48)
אמנויות (29)
אחר (6)
ישראל (חדש) (3)
1 - 2 - 3 דפים
נמצאו: 22 תמונות בנושא זה.
שמע
[0]
 
הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
יישובי העלייה החמישית ויישובי "חומה ומגדל"
יישובי העלייה החמישית ויישובי "חומה ומגדל"
 

מילות המפתח: חומה ומגדל, התיישבות, עלייה חמישית
במפה נקודות התיישבות החדשות שקמו בשנות ה- 30. יחידים וגם חברות רכשו קרקעות בכספם הפרטי והקימו מושבות. כמו כן הוקמו יישובים במתכונת "חומה ומגדל" במטרה להשפיע על גבולות המדינה היהודית.  /למידע מלא...


קהל יעד: כולם תאריך: תשס"ט - 2009 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
משרד ראש הממשלה. לשכת העיתונות הממשלתית. מחלקת הצילומים
עולים מגיעים לנמל יפו, 1933
עולים מגיעים לנמל יפו, 1933
 

מילות המפתח: עלייה חמישית
בתקופת המנדט היגעו לארץ ישראל שלושה גלי עלייה מרכזיים: העלייה השלישית, העלייה הרביעית והעלייה החמישית. בתמונה עולים בתקופת העליה החמישית מורדים מן האניות לסירות שהעבירו אותם לנמל יפו. /למידע מלא...


קהל יעד: כולם שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
יקינתון MB
מגרמניה לתל אביב
מגרמניה לתל אביב
 

מילות המפתח: רופאים יהודיים, עלייה וקליטה, עלייה חמישית
מודעות שפרסמו רופאים שעברו מברלין ומברסלאו לתל אביב. מן המודעות ניתן ללמוד על המקצועות ועל קשיי הקליטה של העולים בעלייה החמישית. /למידע מלא...


קהל יעד: כולם תאריך: , 1937 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
יקינתון MB
מודעה : שמן מגד
מודעה : שמן מגד
 

מילות המפתח: פרסום, מזון
מודעת פרסומת לשמן מתוצרת מגד. מפעל שמן תעשיות הוקם ביוזמת נחום וילבוש ב- 1904. תוכן המודעה מתייחס לארצות המוצא של העולים בתקופת העלייה החמישית. /למידע מלא...


קהל יעד: כולם תאריך: מאי, 1937 שפה: אחרת 

הגדרת חשיבות הפריט
יקינתון MB
קפה עטרה
קפה עטרה
 

מילות המפתח: עלייה חמישית, ירושלים (יישוב עירוני), בתי קפה
מודעות של בית הקפה "עטרה" שבו נהגו לשבת רבים מעולי גרמניה. לרבים מבתי הקפה היו חבורות של מבקרים קבועים אמנים, עורכי דין, אישי ציבור, פקידי ממשל ועירייה, אנשי עסקים, עיתונאים, יוצאי גרמניה ועוד.  /למידע מלא...


קהל יעד: כולם תאריך: ינואר, 1943 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
ההתיישבות בארץ ישראל בשנות השלושים
ההתיישבות בארץ ישראל בשנות השלושים
 

מילות המפתח: חומה ומגדל, התיישבות, עלייה חמישית
במפה יישובים שהוקמו בשנות השלושים: בימי העלייה החמישית ובמסגרת התיישבות  "חומה ומגדל".  /למידע מלא...


קהל יעד: כולם תאריך: תשע"א - 2011 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
פרסום סרבלים מתוצרת חברת ליוויס' ושות', סן פרנסיסקו 1899 בערך
פרסום סרבלים מתוצרת חברת ליוויס' ושות', סן פרנסיסקו 1899 בערך
 

מילות המפתח: פרסום, מותגים, יהודי ארצות הברית
בפרסום מוצג הג'ינס כביגוד הטוב ביותר לחוואים, למכונאים ולכורים. הג'ינס הגיע לארצות הברית על ידי לוי שטראוס, סוחר יהודי שהיגר ב- 1847 מגרמניה לארצות הברית, והוא נמכר כבד מכנסיים המתאים לעבודת כורי הזהב. חיזוק מכנסי הג'ינס על ידי שימוש במסמרי נחושת שיפר את עמידותם ואת חוזקם. את הפטנט, שנקרא "שיפור בהידוק הכיסים", אישר משרד הפטנטים האמריקאי ב- 20 במאי 1873 על שמם של לוי שטראוס וג'ייקוב דייוייס, חייט מנוָודה, שהגה את הרעיון. כך נוצר מותג הג'ינס ליווי'ס. /למידע מלא...


קהל יעד: כולם שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
J. Paul Getty Trust
כרזת פרסומת למכונית פורד, ארצות הברית 1924
כרזת פרסומת למכונית פורד, ארצות הברית 1924
 

מילות המפתח: כרזות, פרסום, מכוניות פרטיות
הכרזה מציגה אישה לבושה בקפידה משוחחת בטלפון כשמחוץ למשרדה חונה מכונית פוֹרד (Ford). מכונית הפורד, מושא כרזת פרסומת זו, מוצגת כמוצר צריכה המיועד לבני המעמד הבינוני ולא לעשירים בלבד.  /למידע מלא...


קהל יעד: כולם שפה: עברית 

 
1 - 2 - 3 דפים
נמצאו: 22 תמונות בנושא זה.