על הספריה
הסדרי נגישות
כתבו אלינו
הספרייה הוירטואלית מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית הספרייה הוירטואלית עמוד הבית > פריטים דומים של  סמליל (לוגו) الشارة (اللوغو)

עמוד הבית (26)
מדעי החברה (4)
מדעי הרוח (1)
מדינת ישראל (36)
יהדות ועם ישראל (23)
מדעים (33)
מדעי כדור-הארץ והיקום (30)
טכנולוגיה ומוצרים (61)
מתמטיקה וסטטיסטיקה (48)
אמנויות (29)
אחר (6)
ישראל (חדש) (3)
נמצאו: 6 פריטים בנושא זה.
שמע
[0]
וידיאו
[0]
אתרים
[0]
 
הגדרת חשיבות הפריט
אינטרנט עכשיו : מגאזין לאתרי אינטרנט בארץ ובעולם
יעוץ שיווקי לאינטרנט : למה זה טוב?
 

מילות המפתח: אינטרנט (רשת תקשורת), שיווק
ראיון עם גלעד צגלה - מנכ"ל חברת Novawind (נכון לשנת 1998), אודות החשיבות שבייעוץ שיווקי לאינטרנט והשתרשות התחום בארץ. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: לא ידוע, 1998 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
סמל האצ"ל
סמל האצ"ל
 

מילות המפתח: אצ"ל, סמליל
יד אוחזת נשק על רקע מפת ארץ ישראל השלמה ומשני צדדיה הכיתוב "רק כך".  /למידע מלא...


קהל יעד: כולם תאריך: תשע"א - 2011 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
סמל - כופר הישוב
סמל - כופר הישוב
 

מילות המפתח: הועד הלאומי לכנסת ישראל בארץ-ישראל, הגנה (ארגון), סמליל
קרן "כּוֹפֶר היישוב" הוקמה בספטמבר 1938 על ידי הוועד הלאומי. הייתה זו קרן כלל-ארצית והיא נועדה לממן את פעולות הביטחון מטעם ה"הגנה" על ידי גיוס כספים מהיישוב היהודי. גיוס הכספים נעשה באמצעות הטלת מס-עקיף – מס על כל קנייה של שירותים ומוצרים.
בהנהלת "כופר היישוב" השתתפו נציגים של כל הזרמים, חוץ מן הרביזיוניסטים.  /למידע מלא...


קהל יעד: כולם שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
ההסתדרות הציונית העולמית. הארכיון הציוני המרכזי
סמל הבריגדה
סמל הבריגדה
 

מילות המפתח: מלחמת העולם השנייה, בריגדה יהודית, סמליל, חיילים ארץ-ישראליים בצבא הבריטי
מגן דוד צהוב על רקע צבעי הדגל העברי.  /למידע מלא...


קהל יעד: כולם שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מותג
 

מילות המפתח: שיווק, מותגים
מוצר שפירסומו כה רחב עד שהוא מזוהה בציבור לפי שמו, הסמל שלו, האריזה שלו, וכדומה.  /למידע מלא...


קהל יעד: כולם תאריך: 1997-2003 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
ישראל. משרד החינוך
תוכן שיווקי ( المضمون التسويقي )
 

מילות המפתח: שיווק
שיתוף פעולה בין גופים מפרסמים לבין יוצרים בערוצי התקשורת המסחרית בטלוויזיה, בקולנוע, באתרים באינטרנט, בטלפון הסלולרי או במשחקי מחשב לצורך הרחבת מגוון אפשרויות הפרסום באמצעות מסרים סמויים והשפעה על התת-מודע של הצרכנים.  /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון שפה: ערבית עברית 

 
נמצאו: 6 פריטים בנושא זה.