על הספריה
הסדרי נגישות
כתבו אלינו
הספרייה הוירטואלית מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית הספרייה הוירטואלית עמוד הבית > פריטים דומים של  למידה : הגישה הקוגנטיבית

עמוד הבית (26)
מדעי החברה (4)
מדעי הרוח (1)
מדינת ישראל (36)
יהדות ועם ישראל (23)
מדעים (33)
מדעי כדור-הארץ והיקום (30)
טכנולוגיה ומוצרים (61)
מתמטיקה וסטטיסטיקה (48)
אמנויות (29)
אחר (6)
ישראל (חדש) (3)
1 - 2 - 3 דפים
נמצאו: 24 פריטים בנושא זה.
תמונה
[0]
שמע
[0]
וידיאו
[0]
אתרים
[0]
 
הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי
התפתחות הצאצאים : למידה
 

מילות המפתח: למידה, למידה (בעלי חיים)
על למידה אצל האדם ואצל בעלי החיים - על התנהגויות מולדות ונלמדות (נרכשות), על החתמה, על חיקוי ומשחק, על התרגלות ועל ניסוי וטעייה. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה תאריך: 1999 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי ישראל. משרד החינוך. מפמ"ר. הפיקוח על הוראת מדע טכנולוגיה
למדע : מרכז ארצי למדע וטכנולוגיה לבתי הספר היסודיים
איבן פאבלוב
 

מילות המפתח: התנהגות בני אדם, למידה, למידה (בעלי חיים), רפלקסים, פאבלוב, איבן, למידה מותנית
איבן פאבלוב (1849-1936), חקר את מערכת העיכול של כלבים.  ממצאיו לגבי התנהגותה של מערכת העיכול כתגובה לגירויים שונים היוו את הבסיס לאחת התיאוריות החשובות בפסיכולוגיה.
פאבלוב קרא לתהליך שעברו הכלבים "למידה מותנית". הוא קיבל פרס נובל ברפואה על מחקריו.  /למידע מלא...


קהל יעד: כולם שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
אישיות : בנדורה - גישת הלמידה החברתית : חיזוק ועונש
 

מילות המפתח: אישיות, שכר ועונש, למידה, בנדורה, אלברט
על המשמעות שייחס בנדורה לעונשים וחיזוקים כמסייעים בעיצוב ההתנהגות. /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
אישיות : בנדורה - גישת הלמידה החברתית : למידה על-ידי חיקוי
 

מילות המפתח: חקיינות (ביולוגיה), אישיות, למידה, בנדורה, אלברט
על-פי תיאוריית הלמידה החברתית של בנדורה, רוב ההתנהגויות שלנו נלמדות באמצעות צפייה באחרים ובאמצעות חיקוי שלהם ולא בהתנסות אישית. /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
למידה : מבוא
 

מילות המפתח: למידה
מה היא למידה? וכיצד אנו לומדים? הפסיכולוגיה מייחסת ללמידה את כל אותם השינויים, המתרחשים בנו בעקבות ההתנסויות שלנו, ואשר מאפשרים לנו לפעול בעתיד בצורה שונה מזו שפעלנו בה בעבר.   /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
למידה : התניה קלאסית
 

מילות המפתח: למידה, למידה מותנית, ביהביוריזם (פסיכולוגיה)
ההתניה הקלאסית היא אחת הדרכים הבסיסיות והפשוטות ביותר ללמידת התנהגויות. גילה אותה באופן אקראי פאבלוב, חוקר רוסי שעסק בחקר מערכת העיכול של כלבים. /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
למידה : התניה אופרנטית - מבוא
 

מילות המפתח: למידה, למידה מותנית, ביהביוריזם (פסיכולוגיה)
כיצד מתבצעת הלמידה לפי תיאוריית ההתניה האופרנטית? ומהו ההבדל הראשוני בין ההתניה הקלאסית וההתניה האופרנטית?  /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
למידה : התניה אופרנטית - החיזוק בהתניה אופרנטית
 

מילות המפתח: למידה, למידה מותנית, ביהביוריזם (פסיכולוגיה)
לחיזוק יש משמעות חשובה בהתניה האופרנטית. החיזוקים המשמעותיים בהתניה האופרנטית הם: חיזוק חיובי וחיזוק שלילי, חיזוק מלא וחיזוק חלקי. /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה שפה: עברית 

 
1 - 2 - 3 דפים
נמצאו: 24 פריטים בנושא זה.