על הספריה
הסדרי נגישות
כתבו אלינו
הספרייה הוירטואלית מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית הספרייה הוירטואלית עמוד הבית > פריטים דומים של  ירושלים בירת ישראל

עמוד הבית (26)
מדעי החברה (4)
מדעי הרוח (1)
מדינת ישראל (36)
יהדות ועם ישראל (23)
מדעים (33)
מדעי כדור-הארץ והיקום (30)
טכנולוגיה ומוצרים (61)
מתמטיקה וסטטיסטיקה (48)
אמנויות (29)
אחר (6)
ישראל (חדש) (3)
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 ... הדפים הבאים ... 16 דפים
נמצאו: 128 טקסטים בנושא זה.
שמע
[0]
וידיאו
[0]
 
הגדרת חשיבות הפריט
הסוכנות היהודית לארץ-ישראל. המחלקה לחינוך יהודי ציוני. המרכז לתכנים ותקשוב
טדי קולק
 

מילות המפתח: קולק, טדי, ירושלים (יישוב עירוני), יהודי אוסטריה
טדי קולק, יליד שנת 1911,  כיהן כראש העיר של ירושלים בין השנים  1965 ל- 1993.  /למידע מלא...


קהל יעד: כולם שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מדינת ישראל
ההכרזה לכל באי עולם בדבר זכויות האדם
 

מילות המפתח: אומות מאוחדות, זכויות הפרט
הכרזת זכויות האדם של ארגון האומות המאוחדות (או"ם). /למידע מלא...


קהל יעד: כולם שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
רמות
הליכי עבודה בכנסת
 

מילות המפתח: כנסת, אופוזיציה, קואליציה
מאמר זה מתייחס ליחסי הכוחות בין הקואליציה לאופוזיציה בכנסת ולאופן שבו יחסים אלו משפיעים על הליכי עבודתה של הכנסת. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 2001-2003 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
רמות
תולדות הבחירות לכנסת ישראל
 

מילות המפתח: כנסת, בחירות לכנסת
טבלה המנתחת את תוצאות הבחירות לכנסת החל מהכנסת הראשונה (1949) ועד לכנסת ה- 13 (1992). /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 2001-2003 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
רמות
היסטוריה וזיכרון במערכת החינוך : הסכסוך הישראלי-הערבי בראי ספרי הלימוד להיסטוריה בישראל, 2000-1948 : הקדמה
 

מילות המפתח: ספרי לימוד, יחסי ישראל-ערב, הוראת היסטוריה
המאמר בוחן את תפקידם של ספרי לימוד בעיצוב הזיכרון הקולקטיבי. במאמר תיאור הקשיים המתודולוגיים הקיימים במחקר של ספרי לימוד וסקירת המחקרים הקיימים בנושא הצגת הסכסוך הישראלי-ערבי בספרי הלימוד. /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה תאריך: תשס"ב - 2002 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
רמות
היסטוריה וזיכרון במערכת החינוך : הסכסוך הישראלי-הערבי בראי ספרי הלימוד להיסטוריה בישראל, 2000-1948 : היסטוריה, ספרי לימוד וזיכרון
 

מילות המפתח: ספרי לימוד, יחסי ישראל-ערב, הוראת היסטוריה
המאמר סוקר את הגישות הקיימות בשיח האקדמי-החינוכי בישראל ביחס להוראת ההיסטוריה. הראשונה היא הגישה הלאומית-הממסדית שאותה מייצג מיכאל זיו, השנייה היא האסכולה הביקורתית-האקדמית שאותה מייצג צבי אדר והתפיסה השלישית, שניסתה למצוא את שביל-הביניים באמצעות סינתזה ומייצגיה הם  מיכאל הנדל וי' פאפוריש. /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה תאריך: תשס"ב - 2002 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
רמות
היסטוריה וזיכרון במערכת החינוך : הסכסוך הישראלי-הערבי בראי ספרי הלימוד להיסטוריה בישראל, 1948 - 2000 : "רוח התקופה" וספרי לימוד
 

מילות המפתח: ספרי לימוד, יחסי ישראל-ערב, מערכת החינוך, הוראת היסטוריה
תיאור הגישות בספרי הלימוד בהיסטוריה בתקופות שונות. התקופה שמאז שנות המנדט הבריטי ועד 1967 שאותה הכותב מכנה "תקופת הילדות", מתאפיינת בהתעלמות מ"השאלה הערבית". התקופה השנייה, מ- 1967 ועד אמצע שנות השמונים, מכונה בפיו "תקופת ההתבגרות" והיא מתאפיינת בהצגת הערבים באופן פחות סטריאוטיפי. בתקופה השלישית המכונה "תקופת הבגרות" יש הצגה יותר מאוזנת של הסכסוך הישראלי-ערבי. /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה תאריך: תשס"ב - 2002 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
רמות
היסטוריה וזיכרון במערכת החינוך : הסכסוך הישראלי-הערבי בראי ספרי הלימוד להיסטוריה בישראל, 1948 - 2000 : שינויו של נרטיב היסטורי
 

מילות המפתח: פליטים, ספרי לימוד, יחסי ישראל-ערב, הוראת היסטוריה, גירוש פלסטינאים
המאמר בוחן את האופן שבו משתקפת סוגיית הפליטים הפלסטיניים בספרי הלימוד. ההשוואה בין הגרסאות השונות שהופיעו בשלושת הדורות של ספרי הלימוד מלמדת כי בסוגיה זו חלו שינויים בנרטיב ההיסטורי הישראלי והיא הפכה להיות מוצגת בצורה יותר מורכבת.   /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה תאריך: תשס"ב - 2002 שפה: עברית 

 
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 ... הדפים הבאים ... 16 דפים
נמצאו: 128 טקסטים בנושא זה.