תעמולת בחירות, 1891
מילות המפתח: תעמולת בחירות תעמולת בחירות - כלי של פוליטיקאים לגיוס תומכים - החלה להתפתח במאה התשע עשרה עם הענקת זכות הבחירה לשכבות רחבות בחברה. פוליטיקאים ערכו מסעות בחירות והקדישו מזמנם ומכספם להצגת עמדותיהם, ובתוך כך פרסמו כרוזים, מודעות ברחובות וכתבות בעיתונים, וניסו לשכנע את ציבור המצביעים שכדאי לבחור בהם, ולא ביריביהם. בתמונה, נואם מן הסוציאליסטים מציג את רעיונותיו לפני קהל.
/למידע מלא...
קהל יעד: כולם שפה: עברית
שיעור המשתמשים ברשת האינטרנט בישראל ובמדינות נבחרות, 2001-2000 (באחוזים)
מילות המפתח: אינטרנט (רשת תקשורת) דיאגרמת עמודות המציגה את אחוז המשתמשים באינטרנט בישראל ובמדינות אחרות, בראשית המאה ה-21. מהדיאגרמה אפשר לראות ששיעור המשתמשים ברשת האינטרנט בישראל מגיע ל-17% מכלל האוכלוסייה. שיעור זה נמוך משיעור השימוש במדינות כגון בריטניה והולנד, או ארה"ב, שבה אחוז המשתמשים מגיע ל-53%. לעומת זאת, שיעור השימוש באינטרנט בישראל גבוה מזה שבצרפת ובספרד, שבהן אחוז המשתמשים באינטרנט הוא 15% בלבד.
/למידע מלא...