על הספריה
הסדרי נגישות
כתבו אלינו
הספרייה הוירטואלית מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית הספרייה הוירטואלית עמוד הבית > פריטים דומים של  דיאלוג

עמוד הבית (26)
מדעי החברה (4)
מדעי הרוח (1)
מדינת ישראל (36)
יהדות ועם ישראל (23)
מדעים (33)
מדעי כדור-הארץ והיקום (30)
טכנולוגיה ומוצרים (61)
מתמטיקה וסטטיסטיקה (48)
אמנויות (29)
אחר (6)
ישראל (חדש) (3)
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 ... הדפים הבאים ... 11 דפים
נמצאו: 81 פריטים בנושא זה.
שמע
[0]
וידיאו
[0]
 
הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
אירוניה
 

מילות המפתח: ספרות, אירוניה, סגנון
צורת התבטאות ובה המשמעות הגלויה מנוגדת למשמעות הסמויה. צורה שמביעה לעג יחס של ציניות, הגזמה וסלידה. האירוניה מציגה ניגודים.
מטרת האירוניה היא בדרך כלל לבקר על ערכים מסוימים בחברה , על פעולות או על מוסר לקוי ובכך לערער את המוסכם לגביהם .  /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 2003 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
דמות
 

מילות המפתח: ספרות, סגנון, דמות ראשית, דמות משנית, דמות עגולה, דמות שטוחה
מקור השם מיוונית, Character. משמעו: פעולת חקיקה או חריטה בחומר קשה. דמות, גיבור, בספרות שמשמעה אופי, אישיות שהם יחודו של כל אדם. הדמות הספרותית דומה לאדם כמעט בכל תכונותיה.
יש דמויות ראשיות ומשניות, עגולות ושטוחות.
קיימים אמצעים שונים לאפיין דמות ביצירה ספרותית. ניתן לחלקם לשתי קטגוריות: דרך בלתי אמצעית ודרך אמצעית.  /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 2003 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
נאטורליזם
 

מילות המפתח: ספרות, סגנון, נטורליזם (אמנות)
הנאטורליזם הוא זרם ספרותי שהתפתח באירופה ברבע האחרון של המאה ה- 19. זרם שהתפתח מהריאליזם והביא אותו לקיצוניות. היוצרים הנאטורליסטים הדגישו את הצדדים הכלכליים – סוציאליסטיים של החברה והתייחסו פחות אל הצדדים הרוחניים והפסיכולוגיים של האדם.  /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 2003 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
ריאליזם
 

מילות המפתח: ספרות, סגנון, ריאליזם (אמנות)
זרם ספרותי שנוצר כתגובה לאסכולה הרומנטית. משמעות השם בלטינית- ממשות. יצירות ריאליסטיות החלו להיכתב מסוף המאה ה 19. נקודת המוצא של הריאליזם הוא בעולם. היוצר ניסה לתאר את העולם באופן ממטי, כלומר בצורה מהימנה קרובה למציאות.  /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 2003 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
סמל
 

מילות המפתח: ספרות, סמלים וסמנים מוסכמים, סגנון, סימבוליזם (אמנות)
ייצוג לשוני של מילה על ידי מילה אחרת, אשר מעניקה לה משמעות רחבה יותר, מעבר לפירוש המילוני. משמעות הסמל בדרך כלל מופשטת. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 2003 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
דיאלוג
 

מילות המפתח: ספרות, דיאלוגים (ספרות)
דיאלוג הוא דו- שיח בין שתי דמויות. מקור הדיאלוג בדרמה, במחזה.
הדיאלוג בין הדמויות ביצירה משווה לה אופי ריאלי, טבעי, דמוי מציאות.  /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 2003 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
פואנטה
 

מילות המפתח: ספרות, סגנון, פואנטה
פואנטה היא מפנה פתאומי שחל ביצירה, בדרך כלל בסופה או לקראת סופה. לעיתים קרובות המידע המתגלה בפואנטה משנה את משמעות היצירה והרמזים שנזרעו מתפרשים באור אחר. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 2003 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מונולוג
 

מילות המפתח: ספרות, סגנון, מונולוגים (ספרות)
מונולוג הוא דיבור בהיקף נרחב, מעין נאום, של הדמות הדוברת.  /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 2003 שפה: עברית 

 
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 ... הדפים הבאים ... 11 דפים
נמצאו: 81 פריטים בנושא זה.
Thumbnails by: pagepeeker.com