על הספריה
הסדרי נגישות
כתבו אלינו
הספרייה הוירטואלית מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית הספרייה הוירטואלית עמוד הבית > פריטים דומים של  סוגי שברים

עמוד הבית (26)
מדעי החברה (4)
מדעי הרוח (1)
מדינת ישראל (36)
יהדות ועם ישראל (23)
מדעים (33)
מדעי כדור-הארץ והיקום (30)
טכנולוגיה ומוצרים (61)
מתמטיקה וסטטיסטיקה (48)
אמנויות (29)
אחר (6)
ישראל (חדש) (3)
1 - 2 דפים
נמצאו: 11 פריטים בנושא זה.
שמע
[0]
 
הגדרת חשיבות הפריט
גליליאו : כתב עת למדע ומחשבה
סוגרים את הים - והאדמה רועדת
 

מילות המפתח: תנועות טקטוניות, שבר (גיאולוגיה)
על תנועות הלוחות באזורנו, כולל לוח סינַי והלוח האנטולי, המלוות ברעידות אדמה עזות הפוקדות מעת לעת את טורקיה ואת ישראל.  /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: מרץ-אפריל, 2000 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
כתר הוצאה לאור ידיעות אחרונות ישראל. משרד הבטחון. ההוצאה לאור
מערך השברים של גבול הלוחות והשבירה המשנית בצפון ישראל
מערך השברים של גבול הלוחות והשבירה המשנית בצפון ישראל
 

מילות המפתח: עמק החולה, שבר (גיאולוגיה), הר החרמון
מערכת השברים הראשיים של החרמון, הלבנון ועמק חולה. גוש החרמון מודגש ברקע. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 2001 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי
שבר גיאולוגי
שבר גיאולוגי
 

מילות המפתח: שבר (גיאולוגיה)
שבר נוצר כאשר שני גושים של סלעים נעים האחד ביחס לאחר לאורך מישור. משני צדי ים המלח מצויים שברים כאלה, הקרויים שברים נורמליים. /למידע מלא...


קהל יעד: כולם תאריך: 2001 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי
היווצרות גרבן
היווצרות גרבן
 

מילות המפתח: ים המלח, שבר (גיאולוגיה), בקע (גיאולוגיה)
ים המלח הוא בקע (גרבן), כלומר גוש השקוע בין שני שברים. /למידע מלא...


קהל יעד: כולם תאריך: 2001 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי
שבר ים המלח
שבר ים המלח
 

מילות המפתח: ים המלח, שבר (גיאולוגיה)
1. קו השבר איננו קו ישר, יש לו מעין ברך. הצד הימני, המזרחי, נע צפונה ביחס לצד השמאלי, המערבי.
2. התנועה על השבר יוצרת מצב שבו באזור ה"ברך" נפתח בור.
3. כשהתנועה נמשכת, עם הזמן, מתחיל הבור הראשון להתמלא בסחף הזורם אליו מנחלי הסביבה. במקביל ממשיכה התנועה על השבר ובור נוסף נפתח.
4. התנועה ממשיכה - הבור הראשון סתום לגמרי בסחף, מימיו התאדו, הבור השני מתמלא אף הוא ואילו הבור השלישי, הטרי, עמוק ומלא מים.
5. זהו המצב היום: הבור הראשון הוא באזור חצבה בצפון הערבה והוא מלא לגמרי בחומרי סחף. הבור השני הוא האגן הדרומי של ים המלח שעומקו הוא כ-5 מטרים ואילו הבור השלישי הוא האגן הצפוני של ים המלח שקרקעיתו מגיעה עד לעומק 400 מטרים! /למידע מלא...


קהל יעד: כולם תאריך: 2001 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
סוגי שברים
סוגי שברים
 

מילות המפתח: שבר (גיאולוגיה)
אנימציה המתארת את הסוגים השונים של שברים בין גושים של שכבות סלעים. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 2004 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
סוגי שברים (בשפה הערבית)
סוגי שברים (בשפה הערבית)
 

מילות המפתח: שבר (גיאולוגיה)
يتناول الفيلم أنواع الانكسارات  /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון שפה: ערבית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
שבר
 

מילות המפתח: תנועות טקטוניות, שבר (גיאולוגיה)
סדק בשכבות סלע, שנגרם על ידי הכוחות הפנימיים, ולאורכו התרחשה תזוזה של שכבות סלע – כלפי מעלה, כלפי מטה או לצדדים. /למידע מלא...


קהל יעד: כולם תאריך: 1997-2003 שפה: עברית 

 
1 - 2 דפים
נמצאו: 11 פריטים בנושא זה.
Thumbnails by: pagepeeker.com