על הספריה
כתבו אלינו
הספרייה הוירטואלית מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית הספרייה הוירטואלית עמוד הבית > פריטים של מילת המפתח  זהות ערבית

עמוד הבית (25)
מדעי החברה (4)
מדעי הרוח (1)
מדינת ישראל (36)
יהדות ועם ישראל (23)
מדעים (33)
מדעי כדור-הארץ והיקום (30)
טכנולוגיה ומוצרים (61)
מתמטיקה וסטטיסטיקה (48)
אמנויות (29)
אחר (6)
ישראל (חדש) (3)
נמצאו: 5 פריטים בכל המאגר.
תמונה
[0]
ערך לקסיקוני
[0]
שמע
[0]
וידיאו
[0]
 
הגדרת חשיבות הפריט
פרלמנט
זהות ערבית במדינה יהודית ודמוקרטית
 

מילות המפתח: יהודים וערבים, ערבים בישראל, זהות ישראלית, זהות ערבית
המאמר מציג את הרקע ההיסטורי ומערכת היחסים שבין היהודים לערבים החל ממלחמת השחרור. וכן מציג נתונים לגבי השאלה כיצד הערבים והיהודים מעריכים את היחסים ביניהם. /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה תאריך: , 2008 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מקסם
יחסי יהודים ערבים
 

מילות המפתח: ערבים בישראל, זהות ישראלית, זהות ערבית
כותב המאמר שואל שאלות בדבר הזהות וההשתייכות של האוכלוסייה הערבית בישראל. לדעתו, כדי להוביל לנורמליזציה עתידית במערכת היחסים בין יהודים לערבים בישראל, ראוי שהאוכלוסייה היהודית תכיר, תלמד ותנסה להבין את עולמה של האוכלוסייה הערבית החיה במדינה. /למידע מלא...


קהל יעד: יסודי, חטיבה, תיכון תאריך: 1998 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
יד יצחק בן-צבי. המחלקה לחינוך והדרכה
ערביי ישראל בין הפטיש לסדן
 

מילות המפתח: יהודים וערבים, היסטוריה של מדינת ישראל. עשור שני, ערבים בישראל, זהות ערבית, אל-ארד (תנועה פוליטית)
על ערביי ישראל, בפרק הזמן שבין מבצע סיני למלחמת ששת הימים; מיעוט שחותר לעצב את זהותו הלאומית, נאבק לשמור על זכות השוני, ולהשתחרר מכבלי הממשל הצבאי, מחפש הנהגה שתוביל אותו, ונקרע בין כוחות מנוגדים.  /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה תאריך: 2000 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מקסם
להיות ערבי בישראל
 

מילות המפתח: ערבים בישראל, זהות ערבית
מה זה אומר להיות ערבי במדינת ישראל? - סאלם ג'וברן, משורר ועיתונאי ערבי, מנסה לענות על שאלה. /למידע מלא...


קהל יעד: יסודי, חטיבה, תיכון תאריך: 1998 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
אוטונומיה תרבותית לחינוך הערבי
אוטונומיה תרבותית לחינוך הערבי
 

מילות המפתח: חינוך, ערבים בישראל, זהות ערבית
כותבת המאמר מציגה את מערכת החינוך הערבית בישראל כמערכת נטולת ייחוד ספציפי, שאין בה התייחסות לגיבוש הזהות הלאומית הייחודית של התלמיד, שבה לא לומדים על ההיסטוריה של העם הפלסטיני או על הספרות הפלסטינית. במאמר מציגה הכותבת פתרון עתידי אפשרי למערכת החינוך הערבית בישראל, כזו שתאפשר את טיפוח הזהות הלאומית וטיפוח היכולת להשתלב בחברה הישראלית בד בבד.

עץ נושאים: מדעי החברה > חינוך
החברה בישראל > ערבים
אוכלוסייה וחברה > רווחה, חינוך ובריאות


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה שפה: עברית 

 
נמצאו: 5 פריטים בכל המאגר.
Thumbnails by: pagepeeker.com