על הספריה
הסדרי נגישות
כתבו אלינו
הספרייה הוירטואלית מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית הספרייה הוירטואלית עמוד הבית > פריטים דומים של  אונה

עמוד הבית (26)
מדעי החברה (4)
מדעי הרוח (1)
מדינת ישראל (36)
יהדות ועם ישראל (23)
מדעים (33)
מדעי כדור-הארץ והיקום (30)
טכנולוגיה ומוצרים (61)
מתמטיקה וסטטיסטיקה (48)
אמנויות (29)
אחר (6)
ישראל (חדש) (3)
1 - 2 - 3 דפים
נמצאו: 18 טקסטים בנושא זה.
שמע
[0]
וידיאו
[0]
 
הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי
פול ברוקה
 

מילות המפתח: מוח, ברוקה, פול, ליקויי דיבור
פול ברוקה גילה שהמוח איננו איבר מסתורי או מכושף אלא איבר שאפשר להבין את פעילותו. הוא מצא את האזור המיוחד האחראי לדיבור. /למידע מלא...


קהל יעד: יסודי, חטיבה, תיכון שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי
המוח
המוח
 

מילות המפתח: מוח, המוח הקטן, גזע המוח, המיספרה
המוח אחראי לעיבוד המידע המגיע מהחושים ומשאר העצבים התחושתיים שבגוף ולשליחת פקודות המפעילות שרירים ובלוטות בתגובה למידע. בקליפת המוח מתרחש עיבוד מידע המגיע למודעות שלנו. /למידע מלא...


קהל יעד: יסודי, חטיבה תאריך: 1998 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי
זיכרון ולמידה
זיכרון ולמידה
 

מילות המפתח: מוח, זיכרון, תאי עצב
זיכרון נוצר כאשר מספר תאי עצב מתקשרים ביניהם ודחף עצבי עובר ביניהם שוב ושוב. למידה מורכבת משלושה שלבים – קליטת מידע דרך החושים, אכסון מידע במוח ושליפתו בשעת הצורך. /למידע מלא...


קהל יעד: יסודי, חטיבה תאריך: 1998 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי
עיבוד המידע במוח
 

מילות המפתח: מוח, עיבוד מידע
אנו קולטים ללא הרף מיליוני גירויים, באמצעות החושים שלנו. כל הגירויים האלה מתורגמים לדחפים עצביים, והם מגיעים לאזורים מיוחדים בקליפת המוח, שם הם מפוענחים ומקבלים משמעות. המוח מייצר תגובות בהתאם למשמעות. /למידע מלא...


קהל יעד: יסודי, חטיבה תאריך: 1998 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי
נאדיות הריאה
נאדיות הריאה
 

מילות המפתח: נשימה, ריאות, נאדיות הריאה
רקמת הריאה מורכבת ממיליוני נאדיות מיקרוסקופיות המכילות אוויר. דרך דופן הנאדית הדקה מתרחש פעפוע של חמצן לדם ופחמן דו חמצני מהדם. מספרן הרב של הנאדיות מאפשרות להגדיל את שטח הפנים שדרכו מתרחש הפעפוע. /למידע מלא...


קהל יעד: יסודי, חטיבה תאריך: 1998 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי
הסימפונות
הסימפונות
 

מילות המפתח: נשימה, ריאות, סימפונות
הסימפונות הם הצינורות המתפצלים מקנה הנשימה. דרכם עובר האוויר אל תוך הריאות. /למידע מלא...


קהל יעד: יסודי, חטיבה תאריך: 1998 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי
שאיפה ונשיפה
 

מילות המפתח: נשימה, סרעפת, ריאות, נשיפה, שאיפה
שאיפת האוויר פנימה נעשית על ידי כווץ שרירי הנשימה והגדלת נפח בית החזה. בעקבות הגדלת הריאות שבבית החזה קטן לחץ האוויר בתוכן ואוויר מבחוץ נכנס פנימה. בנשיפה מתקיים תהליך הפוך. /למידע מלא...


קהל יעד: יסודי, חטיבה תאריך: 1998 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
גליליאו : כתב עת למדע ומחשבה
מתאים עד חשיבה : יסודות וסודות בהתפתחות המוח
 

מילות המפתח: מוח, התפתחות הילד, תאי עצב
המוח הוא האיבר המורכב ביותר והחשוב לנו ביותר. מתי וכיצד הוא מתחיל לפעול? מה משפיע על התפתחותו? עד כמה יכולים ההורים והחברה להשפיע עליו?  /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה תאריך: יולי - אוגוסט, 1999 שפה: עברית 

 
1 - 2 - 3 דפים
נמצאו: 18 טקסטים בנושא זה.