על הספריה
הסדרי נגישות
כתבו אלינו
הספרייה הוירטואלית מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית הספרייה הוירטואלית עמוד הבית > פריטים דומים של  רעש

עמוד הבית (26)
מדעי החברה (4)
מדעי הרוח (1)
מדינת ישראל (36)
יהדות ועם ישראל (23)
מדעים (33)
מדעי כדור-הארץ והיקום (30)
טכנולוגיה ומוצרים (61)
מתמטיקה וסטטיסטיקה (48)
אמנויות (29)
אחר (6)
ישראל (חדש) (3)
1 - 2 דפים
נמצאו: 16 פריטים בנושא זה.
שמע
[0]
וידיאו
[0]
 
הגדרת חשיבות הפריט
אאחר מאור
דציבל
 

מילות המפתח: קול, רעש

יחידת המדידה של עוצמת הקול.  /למידע מלא...


קהל יעד: יסודי, חטיבה, תיכון תאריך: 1993 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
ישראל. המשרד לאיכות הסביבה
עובדות שחשוב לדעת אודות: רעש
 

מילות המפתח: זיהום סביבתי, רעש
על ההשפעה של הרעש על האדם, על החוק בנושא רעש - קנסות לעבירות שכיחות, על פעולתו של המשרד לאיכות הסביבה להגנת הציבור מפני מטרדי רעש, ועוד. /למידע מלא...


קהל יעד: יסודי, חטיבה, תיכון שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי
חיזור באמצעות השמעת קולות
 

מילות המפתח: חיזור (בעלי חיים), חיזור, קול
על חיזור באמצעות השמעת קולות אצל בעלי החיים ואצל האדם. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה תאריך: 1999 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי
מבנה האוזן
מבנה האוזן
 

מילות המפתח: שמיעה, אוזניים, אוזן חיצונית, אוזן תיכונה, אוזן פנימית
האוזן מורכבת משלושה חלקים – האוזן החיצונית, האוזן התיכונה והאוזן הפנימית. גלי הקול מרעידים כל פעם חומר אחר הנמצא במעבר עד שהם נקלטים בקולטנים שבאוזן הפנימית. /למידע מלא...


קהל יעד: יסודי, חטיבה תאריך: 1998 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי
תהליך השמיעה
תהליך השמיעה
 

מילות המפתח: שמיעה, גלי קול, אוזניים
גלי הקול הן תנודות של החומר. בתהליך השמיעה מתחלפות תנודות של אוויר מהאוזן החיצונית לתנודות של עצמות באוזן התיכונה ואלה הופכות לתנודות של נוזל באוזן הפנימית. שם מתורגמות התנודות לדחפים חשמליים הנשלחים אל המוח. /למידע מלא...


קהל יעד: יסודי, חטיבה תאריך: 1998 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
ראש גדול
למה יש לנו שתי אוזניים? אולי כי כל אחת שומעת אחרת
 

מילות המפתח: שמיעה, אוזניים
האוזן האנושית בנויה בצורה שמאפשרת לה להבחין בין סוגים שונים של צלילים. צלילים אלה מועברים למוח לשם עיבוד, אולם עד כה לא נבחן באופן מדוקדק תפקידן של האוזניים בעיבוד האותות הקוליים. מחקר חדש מגלה שקיים הבדל בין קליטת השמע שלנו באוזן ימין לבין הקליטה שבאוזן שמאל, והבדל זה משפיע בהמשך על האופן שבו מוחנו מעבד מידע אקוסטי.  /למידע מלא...


קהל יעד: יסודי, חטיבה תאריך: אוקטובר, 2004 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
גליליאו צעיר בע"מ
מאחורי הצלילים
 

מילות המפתח: גלי קול, מוסיקה, קול
מאז ומתמיד הייתה המוסיקה חלק מגופנו, מנפשנו. בכל מקום, תמיד נשמעים סביבנו צלילים. ילדים צוחקים, רדיו פתוח, מישהו שׁוֹרֵק. מהם הצלילים, מאיפה הם מגיעים ואיך הם משפיעים על חיינו? /למידע מלא...


קהל יעד: יסודי, חטיבה תאריך: ספטמבר, 2004 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
גליליאו : כתב עת למדע ומחשבה
אגדת חמשת החושים
 

מילות המפתח: ראייה, שמיעה, חושים, ריח, טעם, כאב
כמה חושים יש לנו? ומהו החוש השישי? מה עם חוש המגע, חוש הכאב, חושי הטמפרטורה, חושי התאוצות? מסתבר שהמספר של החושים אינו סגור ומוסכם ולא כל החושים הם בעלי "מעמד שווה". המאמר מנפץ את אגדת חמשת החושים. /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה תאריך: אוגוסט, 2004 שפה: עברית 

 
1 - 2 דפים
נמצאו: 16 פריטים בנושא זה.
Thumbnails by: pagepeeker.com