על הספריה
הסדרי נגישות
כתבו אלינו
הספרייה הוירטואלית מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית הספרייה הוירטואלית עמוד הבית > פריטים דומים של  "הבהמה אשר איננה טהורה"

עמוד הבית (26)
מדעי החברה (4)
מדעי הרוח (1)
מדינת ישראל (36)
יהדות ועם ישראל (23)
מדעים (33)
מדעי כדור-הארץ והיקום (30)
טכנולוגיה ומוצרים (61)
מתמטיקה וסטטיסטיקה (48)
אמנויות (29)
אחר (6)
ישראל (חדש) (3)
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 דפים
נמצאו: 48 פריטים בנושא זה.
תמונה
[0]
שמע
[0]
וידיאו
[0]
 
הגדרת חשיבות הפריט
אאוריקה : כתב-עת להוראת מדעים וטכנולוגיה
שבילים, כבישים ואוטוסטרדות: המטאפורות של עידן המידע
 

מילות המפתח: שפה ושפות, חשיבה, תקשורת מילולית
על השפעת ההתפתחות הטכנולוגית והתפתחות אמצעי התקשורת (מהפיכת הדפוס, מחשב, אינטרנט )על השפה האנושית ועל תפיסת העולם של בני האדם.
השפעה זו מתבטאת בין היתר באימוץ מטאפורות ומטבעות לשון חדשים. /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון תאריך: מאי, 1997 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מקסם
היכן הסטטוס קוו?
 

מילות המפתח: ישראל, יהדות, דת ומדינה, מדע המדינה, חילוניים ודתיים
המונח 'סטאטוס קוו' הוא ביטוי מסכת היחסים בין דתיים לחילוניים בישראל והשתקפותם במסגרות ממלכתיות. אבי המונח הוא כנראה ד"ר זרח ורהפטיג, שאמר בשנת 1947 כי "הבעיות הדתיות הכי חשובות הזקוקות לסידור קונסטיטוציוני הן ההבטחה לשמירת יום המנוחה - שבת, תחיקת המשפחה והמעמד האישי, לרבות סידור ענייני ההקדשות, וארגון הקהילות והרבנות. מתקבל על הדעת שבכל העניינים האלה, תהיה הבטחת ה'סטאטוס קוו' הפתרון הרצוי".
מהו ה'סטאטוס קוו', שאותו הוא ביקש להבטיח? האם התכוון למציאות שהותוותה באותם ימים ושקיבלה ביטוי בתחיקה המנדטורית ובהחלטות המוסדות הלאומיים? /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון תאריך: 1998 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
הלשון בחיינו
 

מילות המפתח: שפה ושפות, תקשורת
על חשיבותה של הלשון ועל התפקידים השונים שהיא ממלאת בחיינו. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 1994 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
הלשון : מערכת סימנים וכללים
 

מילות המפתח: שפה ושפות
על המכנה המשותף לכל השפות - סימנים, על סימני הלשון השונים, על מערכת הכללים בלשון, על תפקידם של כללי הלשון ועל שפת החיות. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 1994 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
לשון דבוּרה - לשון כתובה
 

מילות המפתח: שפה ושפות, כתיבה, דיבור
על הלשון הדבוּרה והלשון הכתובה - מי קדמה למי, ומה ההבדלים ביניהן? /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 1994 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
י"ל מאגנס
"תורה שבעל פה" : הגדרות וכללים
 

מילות המפתח: יהדות, תורה שבעל פה, הלכה למשה מסיני
הגדרות וכללים ל"תורה שבעל פה". /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 1988 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
כיצד החלו חיי האדם בעולם?
 

מילות המפתח: אסלאם, נצרות, יהדות, חטא, אדם וחוה
הטקסט מתאר את ראשית חיי האדם על אדמות, על פי הקראן ועל פי ספר בראשית שבתנ"ך, ובברית הישנה. על פי שני המקורות, חטאו אדם וחווה ולכן גורשו מגן העדן ונגזרו עליהם חיי עמל וסבל.  /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון, תיכון ומעלה תאריך: תשס"ה,2005 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
כיצד נוצרה האמונה באל אחד - מונותאיזם?
 

מילות המפתח: אסלאם, נצרות, יהדות, מונותיאיזם, אברהם (אבינו)
הטקסט מתאר את היווצרות המונותיאיזם באמצעות היכרות עם אברהם, אבי המאמינים באל אחד. במאמר מצוטטים ומוסברים מקורות מספר בראשית שבתנ"ך ובברית הישנה, מן הקראן, מספרות המדרש היהודית ומ"סיפורי הנביאים" באסלאם.  /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון, תיכון ומעלה תאריך: תשס"ה,2005 שפה: עברית 

 
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 דפים
נמצאו: 48 פריטים בנושא זה.
Thumbnails by: pagepeeker.com