על הספריה
הסדרי נגישות
כתבו אלינו
הספרייה הוירטואלית מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית הספרייה הוירטואלית עמוד הבית > פריטים של מילת המפתח  פרסום

עמוד הבית (26)
מדעי החברה (4)
מדעי הרוח (1)
מדינת ישראל (36)
יהדות ועם ישראל (23)
מדעים (33)
מדעי כדור-הארץ והיקום (30)
טכנולוגיה ומוצרים (61)
מתמטיקה וסטטיסטיקה (48)
אמנויות (29)
אחר (6)
ישראל (חדש) (3)
1 - 2 דפים
נמצאו: 13 פריטים בכל המאגר.
שמע
[0]
וידיאו
[0]
 
הגדרת חשיבות הפריט
ישראל. משרד החינוך
בידול (الإفراد)
 

מילות המפתח: פרסום
הפרדה של מוצר ממוצרים אחרים על ידי הדגשה של התכונות הייחודיות המבדילות בינו לבין מוצרים אחרים. בעזרת הבידול, בעלי עסקים שואפים לתת לציבור את התחושה כי המוצרים שלהם עדיפים על מוצרים של המתחרים.  /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון שפה: ערבית עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
ישראל. משרד החינוך
סיסמה שיווקית (סלוגן) (الشعار التسويقي (slogan))
 

מילות המפתח: פרסום
משפט קצר, קליט וקל לזכירה המייצג את יתרונותיו המרכזיים של המותג או של האווירה שהמותג רוצה לשדר. הסיסמה מופיעה בפרסומות השונות: בטלוויזיה ברדיו, בעיתון, באתרי אינטרנט, וכן על אריזות המוצר, על נייר המכתבים של הארגון, בהודעות דואר אלקטרוני ועוד. לעתים נכתב לסיסמה לחן, והיא הופכת לזמריר.  /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון שפה: ערבית עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
ישראל. משרד החינוך
פרסום (الإعلان)
 

מילות המפתח: פרסום
פרסום הוא פעולת תקשורת מתוכננת, המיועדת להעביר מסר אחד או מספר מסרים לקהל יעד מסוים או לקהלי יעד רחבים באמצעות ערוצי התקשורת המסחריים: עיתונות, רדיו - ארצי ומקומי, טלוויזיה, קולנוע, תחבורה ציבורית, שילוט חוצות, אינטרנט, פרסום סלולרי ועוד. ערוצי פרסום נוספים לצורכי קידום מכירות הם עלוני פרסום, קטלוגים, גלויות, אספות וכדומה. מטרותיו העיקריות של הפרסום הן: יידוע, שכנוע, אזכור, חיזוק עמדות והנעה לפעולה. /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון שפה: ערבית עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
על מה : כתב עת לקידום מעמד האישה
כמה נמוך אפשר לרדת...? : דימוי הנשים בפרסומות בישראל
 

מילות המפתח: פרסום, תדמית האישה
על האופן בו נשים מוצגות בפרסום, וההשלכות שיש לכך על חיינו. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: מאי, 2004 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
על מה : כתב עת לקידום מעמד האישה
מאמא עוף – מתכון לעוף שיכול להיגמר אחרת
 

מילות המפתח: מעמד האישה, פרסום, תדמית האישה, אפליה מינית
המאמר דן בהשפעה הרבה שיש לפרסומות על קיבוע סטראוטיפים, פגיעה בדימוי הנשי, וגילויים של אלימות כלפי נשים. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: דצמבר, 2001 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
על מה : כתב עת לקידום מעמד האישה
נשים כחפצים: דימויים של גברים ונשים בפרסומת הישראלית
 

מילות המפתח: מעמד האישה, פרסום, תדמית האישה, אפליה מינית
המאמר בוחן את אופן הייצוג של גברים ונשים בפרסומות ככלי להבנת מערכת היחסים המגדריים. /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון תאריך: דצמבר, 2001 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
על מה : כתב עת לקידום מעמד האישה
מיטת הקסם
 

מילות המפתח: פרסום, הפרעות אכילה, דימוי הגוף
ההצגה של מודל יופי אחד - רזה מאוד וחטוב והאדרתו על-ידי המדיה היא אחד מן הגורמים הסביבתיים הדומיננטיים התורמים לפגיעה בדימוי הגוף של בוגרים ומתבגרים ולהתפתחות הפרעות אכילה.  /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: יוני, 2002 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
עושים תקשורת
עושים תקשורת
 

מילות המפתח: עיתונות ועיתונאות, צילום, תקשורת וחברה, עיתונות מקומית, פרסום, קולנוע, מערכות רדיו וטלוויזיה
אתר המיועד למורים ולתלמידים העוסקים בתקשורת. האתר מקיף היבטים שונים של תקשורת המונים: ההיסטוריה של המדיה, תיאוריות ומודלים, סוגיות שונות בתחום ועוד. בכל תחום אפשר למצוא מידע, לפרסם עבודות ויצירות ולהשתתף בקבוצות דיון.

עץ נושאים: מדעי החברה > תקשורת
תשתיות > תקשורת


קהל יעד: תיכון שפה: עברית 

 
1 - 2 דפים
נמצאו: 13 פריטים בכל המאגר.
Thumbnails by: pagepeeker.com