על הספריה
הסדרי נגישות
כתבו אלינו
הספרייה הוירטואלית מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית הספרייה הוירטואלית עמוד הבית > פריטים דומים של  האנשה

עמוד הבית (26)
מדעי החברה (4)
מדעי הרוח (1)
מדינת ישראל (36)
יהדות ועם ישראל (23)
מדעים (33)
מדעי כדור-הארץ והיקום (30)
טכנולוגיה ומוצרים (61)
מתמטיקה וסטטיסטיקה (48)
אמנויות (29)
אחר (6)
ישראל (חדש) (3)
1 - 2 - 3 - 4 דפים
נמצאו: 32 ערכים לקסיקונים בנושא זה.
תמונה
[0]
שמע
[0]
וידיאו
[0]
אתרים
[0]
 
הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
סינסתזה
 

מילות המפתח: סגנון, מטאפורה, סינסתזיה (סגנון)
מבע ספרותי הממזג ומאחד יחד חושים כדי להשיג צירוף מקורי של משמעות ואיכות שאינם נתפשים בהגיון.  /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 2003 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מטאפורה
 

מילות המפתח: דימוי (ספרות), סגנון, מטאפורה
מטאפורה, או השאלה, היא סוג של דימוי.  /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 2003 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
פואנטה
 

מילות המפתח: סגנון, פואנטה
פואנטה היא מפנה פתאומי שחל ביצירה. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 2003 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית ישראל. משרד החינוך. האגף לתכנון ופיתוח תוכניות לימודים
סינאסתזיה
 

מילות המפתח: מטאפורה, סינסתזיה (סגנון)
סינאסתזיה - synaesthesia (מיוונית עתיקה: לחוש יחד) היא מטאפורה של רשמי החושים. היא מפגישה בין מלים השייכות לתחומי חושים שונים. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 1999 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית ישראל. משרד החינוך. האגף לתכנון ופיתוח תוכניות לימודים
רטוריקה
 

מילות המפתח: סגנון, רטוריקה
הרטוריקה של שיר היא מכלול דרכי הכתיבה שבהן בוחר המשורר, כדי לעורר את הקשב של הקורא וכדי להפעיל בו את הרגש והמחשבה. מקורו של המושג הוא בתורת הנאום ביוון הקדומה, אשר בה שיכללו את הנאום לדרגת אמנות ביצועית בעלת כללים וצורות משלה. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 1999 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית ישראל. משרד החינוך. האגף לתכנון ופיתוח תוכניות לימודים
האנשה
 

מילות המפתח: האנשה
האנשה - personification היא ציור לשוני המייחס תכונות, רגשות ופעולות אנושיות לטבע, לחפצים ולמושגים. /למידע מלא...


קהל יעד: חטיבה, תיכון תאריך: 1999 שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
גשר מפעלים חינוכיים
האנשה (פרסוניפיקציה)
 

מילות המפתח: תנ"ך כספרות, האנשה
אמצעי ספרותי שהוא ייחוס תכונות אנושיות לחפץ דוֹמם או לבעל חיים, לדוגמה: "השמים מספרים כבוד אל… יום ליום יביע אומר…" (תהלים י"ט 3-2).  /למידע מלא...


קהל יעד: כולם שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
גשר מפעלים חינוכיים
מסגרת, אנקלוזיו
 

מילות המפתח: תנ"ך כספרות, סגנון
אמצעי אמנותי המעניק גבולות ליחידה ספרותית על ידי קביעת "דֶלֶת" ו"סוֹגֵר": ביטויים דומים שחוזרים במשפט הפותח ובמשפט הסוגר של אותה יחידה, אשר מבטאים הצעת רעיון וסגירתו. "סוֹגֵר מֵעֵין הַדֶּלֶת".    /למידע מלא...


קהל יעד: כולם שפה: עברית 

 
1 - 2 - 3 - 4 דפים
נמצאו: 32 ערכים לקסיקונים בנושא זה.