על הספריה
הסדרי נגישות
כתבו אלינו
הספרייה הוירטואלית מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית הספרייה הוירטואלית עמוד הבית > פריטים של מילת המפתח  פרסום

עמוד הבית (26)
מדעי החברה (4)
מדעי הרוח (1)
מדינת ישראל (36)
יהדות ועם ישראל (23)
מדעים (33)
מדעי כדור-הארץ והיקום (30)
טכנולוגיה ומוצרים (61)
מתמטיקה וסטטיסטיקה (48)
אמנויות (29)
אחר (6)
ישראל (חדש) (3)
נמצאו: 3 ערכים לקסיקונים בכל המאגר.
שמע
[0]
וידיאו
[0]
 
הגדרת חשיבות הפריט
ישראל. משרד החינוך
בידול (الإفراد)
 

מילות המפתח: פרסום
הפרדה של מוצר ממוצרים אחרים על ידי הדגשה של התכונות הייחודיות המבדילות בינו לבין מוצרים אחרים. בעזרת הבידול, בעלי עסקים שואפים לתת לציבור את התחושה כי המוצרים שלהם עדיפים על מוצרים של המתחרים.  /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון שפה: ערבית עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
ישראל. משרד החינוך
סיסמה שיווקית (סלוגן) (الشعار التسويقي (slogan))
 

מילות המפתח: פרסום
משפט קצר, קליט וקל לזכירה המייצג את יתרונותיו המרכזיים של המותג או של האווירה שהמותג רוצה לשדר. הסיסמה מופיעה בפרסומות השונות: בטלוויזיה ברדיו, בעיתון, באתרי אינטרנט, וכן על אריזות המוצר, על נייר המכתבים של הארגון, בהודעות דואר אלקטרוני ועוד. לעתים נכתב לסיסמה לחן, והיא הופכת לזמריר.  /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון שפה: ערבית עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
ישראל. משרד החינוך
פרסום (الإعلان)
 

מילות המפתח: פרסום
פרסום הוא פעולת תקשורת מתוכננת, המיועדת להעביר מסר אחד או מספר מסרים לקהל יעד מסוים או לקהלי יעד רחבים באמצעות ערוצי התקשורת המסחריים: עיתונות, רדיו - ארצי ומקומי, טלוויזיה, קולנוע, תחבורה ציבורית, שילוט חוצות, אינטרנט, פרסום סלולרי ועוד. ערוצי פרסום נוספים לצורכי קידום מכירות הם עלוני פרסום, קטלוגים, גלויות, אספות וכדומה. מטרותיו העיקריות של הפרסום הן: יידוע, שכנוע, אזכור, חיזוק עמדות והנעה לפעולה. /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון שפה: ערבית עברית 

 
נמצאו: 3 ערכים לקסיקונים בכל המאגר.