על הספריה
הסדרי נגישות
כתבו אלינו
הספרייה הוירטואלית מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית הספרייה הוירטואלית עמוד הבית > פריטים של מילת המפתח  פסיכולוגיה חברתית

עמוד הבית (26)
מדעי החברה (4)
מדעי הרוח (1)
מדינת ישראל (36)
יהדות ועם ישראל (23)
מדעים (33)
מדעי כדור-הארץ והיקום (30)
טכנולוגיה ומוצרים (61)
מתמטיקה וסטטיסטיקה (48)
אמנויות (29)
אחר (6)
ישראל (חדש) (3)
1 - 2 דפים
נמצאו: 10 טקסטים בכל המאגר.
תמונה
[0]
שמע
[0]
וידיאו
[0]
אתרים
[0]
 
הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
למידה : תיאוריית הלמידה החברתית
 

מילות המפתח: חקיינות (ביולוגיה), פסיכולוגיה חברתית, למידה
על תיאוריית הלמידה החברתית, שפיתח אלברט בנדורה, העוסקת בתהליך החיקוי. /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
פסיכולוגיה חברתית : עיבוד מידע חברתי - אמונה המתגשמת מאליה
 

מילות המפתח: פסיכולוגיה חברתית, יחסים בין אישיים, ציפיות ושאיפות (פסיכולוגיה)
אמונה המתגשמת מאליה היא תופעה ייחודית של עיבוד מידע חברתי. התופעה מבוססת על הגשמת ציפיות של אחר מאתנו ולא על המציאות. /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
פסיכולוגיה חברתית : עיבוד מידע חברתי - סכמה כמסגרת לעיבוד מידע
 

מילות המפתח: פסיכולוגיה חברתית, סטריאוטיפים (פסיכולוגיה), עמדות
סכמה היא יחידת ארגון מידע, המשפיעה על הטמעת גירויים חדשים ועל הענקת משמעות לגירויים האלה. על סוגי הסכמות ותפקידן בעיבוד המידע החברתי. /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
פסיכולוגיה חברתית : עיבוד מידע חברתי - טעויות ועיוותים בייחוס
 

מילות המפתח: פסיכולוגיה חברתית
על טעויות ועל עיוותים, אשר קורים בתהליך של עיבוד מידע חברתי. הטעויות הן משני סוגים: טעויות קוגניטיביות וטעויות מוטיבציוניות. /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
פסיכולוגיה חברתית : עיבוד מידע חברתי - עקרון הניכוי ועקרון ההגברה
 

מילות המפתח: פסיכולוגיה חברתית
שני עקרונות ייחוס שאנו משתמשים בהם כאשר אנו מעבדים מידע חברתי, עקרון הניכוי ועקרון ההגברה. /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
פסיכולוגיה חברתית : עיבוד מידע חברתי - התיאוריה התלת-ממדית של קלי והמודל של ויינר
 

מילות המפתח: פסיכולוגיה חברתית
על-פי קלי, שלושת הממדים - מובחנות, עקביות וקונצנזוס - הם מקורות המידע החברתי שלנו. ויינר מדבר על שני ממדים נוספים: קביעות ושליטה. /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
פסיכולוגיה חברתית : עיבוד מידע חברתי - תיאוריות הייחוס של היידר
 

מילות המפתח: פסיכולוגיה חברתית, סיבתיות (פילוסופיה)
על תיאוריות הייחוס של היידר, העוסקות בייחוס סיבתיות להתנהגות. /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה שפה: עברית 

הגדרת חשיבות הפריט
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
פסיכולוגיה חברתית : עיבוד מידע חברתי
 

מילות המפתח: פסיכולוגיה חברתית
מידע חברתי זהו המידע שיש לכל אחד מאתנו על התנהגותנו ועל התנהגות הזולת. ממידע זה ניתן להסיק על הסיבות האפשריות להתנהגות מסוימת. /למידע מלא...


קהל יעד: תיכון, תיכון ומעלה שפה: עברית 

 
1 - 2 דפים
נמצאו: 10 טקסטים בכל המאגר.